close

現在是台灣時間091107 PM3:53

溫哥華時間091106 PM11:53

 

現在的生活是每天AM6:30起床

梳洗完畢後

跟我爸媽及男友用Skype通話

再換衣服

約AM7:10下樓吃早餐

AM7:30出門趕AM7:40的公車到22nd station

搭Skytrain到Waterfront station約35分鐘

再花10分鐘左右走到學校

進教室約AM8:30

 

開始上課以來

我都是第二早到的

今天進到教室

發現Allen已經到了

正在準備教材

於是我覺得情況似乎好轉

但後來我又覺得有時他在混時間

讓我有些不舒服

我想我需要花點時間適應他的教法

 

氣象報告說

這幾天及下個禮拜都會是rainy day

星期五學校會辦畢業典禮

我還沒畢業當然也就沒參加活動

於是我下了課就直接回家

原本想參加明天學校辦的活動

但因為天氣

他們取消了預計去西溫的行程

 

看來我明後天也只能先待在家

看天氣如何

再和我室友一起出去溜達吧

 

 

以下是英文小短文

Everyday I get up at AM6:30 and arrive to the school about AM8:30.

Allen had prepared some teaching materials in the classroom this morning.

Actully, Today's class was better than yesteday.

I still don't like him when I felt that he seems to waste my times. 

I need to get used to the way that he taught us.

 

It's a rainy day today.

After I finished the class, I went home directly.

The weather in Vancouver chages a lot and it almost rain in winter.

So people call here is Raincouver.

Our school believed it will rain tomorrow.

So they canceled to go to West Vancouver.

I seem to need staying at home.

If My roommate want to go out, I go out with them.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    lemmel93 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()